Hahahahahahahahahah jag dör

Är hemma nu men har inte ork att sitta och fixa med bilder. Dom kan komma senare. Jag kom hem igår och var tvungen att packa upp allt på kvällen. Har inte fixat nått plugg där borta så det är jag fast med nu innan jag åker iväg på träning. De här videoklippen är i alla fall supersköna.
 
(Observera att jag skrev allt det där igår men råkade lägga som utkast)
 
Va jusst på match med damlaget utomhus i kylan. Hemskt kallt. Spelade bara sista halvlek, som högsta forward. Ganska ovant. Det gick ganska bra i alla fall. Har köpt med mig goooodis hem som jag kommer etaaa idag hihihihihihihi det är man värd ibland.
 
Det slog mig jusst hur lamt det är med en blogg. Men skitsamma, det är ju kul i alla fall.
 
Måste fixa massa med musiken idag så bilder kommer nån annan dag.
Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0