P12:ig chailatte

Chailatte känns så B-igt på nått sätt, en dryck som alla små P12:or dricker för att försöka vara coola och som nån ersättning för kaffe, satt dom ska ha någon anledning att sitta med en wayne's coffee kopp och le ett fejkat leende. Men det är sååååå hilma gott! Dricker det typ varje dag när jag har tråkigt och alla andra dricker te. Mums.Har ätit en ovanligt ansträngande mellis, brukar typ göra en macka eller yoghurt men idag fick jag en liten spurt och gjorde Chai, två mackor, satte fram parmaskinka och värmde på en saffransbulle. Kanske inte världens bästa uppladdning inför träning...
 
Ska snart på innebandy och  nu har jag gett mig själv i uppgift att skriva klart de satans stipendiumen till i sommar, de 3 veckorna på engelska rivieran. Jusste, måste bara nämna presenten jag fick av Hanna idag, ansiktsscrub, sminkbottagnings- och rengörings-lotion och tvål, tack babeeee! 

Kommentarer
Postat av: Danz

fin bild

2013-01-09 @ 19:03:22
URL: http://danz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0