SPORTLOV

FörlåtförlåtförlåtFörlåtförlåtförlåtFörlåtförlåtförlåtFörlåtförlåtförlåtFörlåtförlåtförlåt att jag inte har uppdaterat! Egentligen förstår jag inte varför jag säger förlåt, men ändå. Jag borde vara bättre på att hålla denhär vid liv.
 
Igår drog jag och gymmade med Julie, Becka och Alicia vid bromma. Vi var där i drygt två timmar, kände mig såå duktig. Jusste- måste ta upp vad vi fick för erbjudande påväg dit. Jag tvingade med mig mina vänner in på frisören för att beställa klipptid till nästa fredag. När jag stått och väntat på min tur ett tag ropade hon i kassan på sin dotter och de började inspektera mitt hår, snackade massa om typ foton och att mitt hår var "några nyanser fel". När dom stått och pratat med varandra ett tag vände dom sig till mig och frågade om jag hade lust att få håret klippt och färgat en gång varje månad fram till september för att dottern skulle få "träna" i sin utbildning. Jag behöver inte betala någonting, dock måste jag skjuta upp min hombre några månader som jag sen får gratis. Alltså få håret gratis stylat varje månad utan konstnad. Helt sjuuuukt. Dom ville tydligen bleka det till platinablont. När de pratat om/med mig vände de sig till Julie och Becka och gav samma erbjudande. Så jääävla najs. Har dock inte tackat ja än.
 
I alla fall. När vi var på gymmet va jag och Julie hemma hos mig hela kvällen och natten och tittade på avsnitt samt The Notebook. Världens sorgligaste och bästa film. Hon sov här, alltså chillpilllll all night lång.
 
Idag  var jag i skärholmen och köpte lite grejjor, underkläder, tröjor osv. Ska även beställa lite grejer kom jag på.
 
Imorn drar jag. Jag tar med datorn så uppdatering sker fortfarande. LÄngtar. Sportlovet kommer också innefatta plugg till musik och matte.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0