Noll blogglust

Förrut har jag vart inne i en period där jag hade mycket att skriva om och var inspirerad och så vidare, det har försvunnit nu. Känner heller ingen plikt att skriva som jag brukade göra, men ska försöka hålla uppdatering i alla fall, försöka komma ihåg.
 
Haft haft en del plugg att fixa, och det fortsätter nu med, har SO, svenska, engelska, musik, matte, idrott som jag är stressad över, gymnasievalet som jag skulle lägga in idag, kanske ikväll. Bara preliminära men i alla fall.
 
I lördags hade jag först match med Högalid där laget spelade bra och jag dåligt, vi förlorade med 2-4. Gjorde dock ett mål, första gången på år känns det som. Senare på kvällen åkte jag med mina älskisar och köpte massa till kvällen och sen var jag med alla dom på kvällen/natten och hade superkul, hahaha fyfan va roligt vi hade. Fick med mig en blåmärkesliknande fläck därifrån som jag fick extremt mycket ångest över efteråt och massa kommentarer. Vi lagade pizza och så.
 
Söndag- match igen, med Ekerö och vi kom 2-2, enligt mig sög vi men enligt de andra var vi bra. Jag sög i alla fall. Den nya veckan har börjar super och ska snart iväg till Skanstull för träning. Har gjort världen godast smoothie som är  lika god som onyttig, men känner mig ändå duktig som orkade. Jag börjar också tagga inför Turkiet med damlaget. Vi har också bestämt att det blir en resa med familjen i sommar till Bulgarien, och en resa i jul. SÅ JÄVLA GLAD.
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0