Letters from the inside

Tjena!
Det har varit najs idag och inte alltför jobbigt. Vi började läsa "letters from the inside" idag på engelskan, den verkar hur bra som helst. Men Amelie sa att man inte fick läsa den hemma, så jag försöker låta bli... Hahahah nu måste jag låta som värsta pluggisen, men det är jag inte. Eller kanske. Fast nä. 50- 50 då...
 
Ställde in alla träningar idag för att palla med resten av veckan som blir minst lika full av sportandet som förra veckan. Så jäkla glad att jag tränar varje dag nu, så fort jag inte tränar, som idag blir jag helt rastlös. Okej jag vet att det nyss var sommarlov och flera månader utan det menmen hahah. Fast egentligen måste jag ju ta någon dag i veckan utan träningar för läxor och kompisar osv.
 
Ett helt inlägg utan någon som helst handling, stackars dom extremt få trogna läsare vi har! Häng kvar bara.

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej! Jätte fin blogg!

Har precis skappat en ny blogg skulle vara jätte kul om du kollade in på den och lämnade någon kommentar!:)

KRAM❤

2012-09-03 @ 21:12:56
URL: http://Elliyy.blogg.se
Postat av: Hanna Westman

sv_ tack finis!

2012-09-03 @ 22:10:23
URL: http://westmanshanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0