Jag är inte på topp

Har haft migrän hela dagen fram till ett tag sen. Det blir alltid såhär när jag är uppe för sent (jag är en sån som måste ha skitmycket sömn så sent för mig är typ halv 12 haha) och sportar och tränar för mycket. Den här veckan har jag hittils tränat 6 gånger och skulle även haft match idag i drygt 2 timmar och 2 matcher imorgon. Så 9 gånger på en vecka hade det blivit plus gympalektioner. Men matchen idag vart inställd som tur var så det är bara ladda till imorrn! Idag kommer jag stanna hemma hela dan och missar hela sovaöver grejen med mina groupies och fotbollstjejerna, och att vi skulle dra och träffa massa härliga personer och bara ha det kul... Ha´r ju inte kunnat vara med på tre gånger nu, 3?!!!! Jag blir så fucking sur. Dom kommer plåga mig med det. Förlåt! Har även massa läxor att fixa.
Såhär känns det nu... Vet inte vart jag ska ta vägen. Fast lite mer panik i blicken möjligtvis.
Puss♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0