If you can't come up with some deep and riming title, just make everyone believe it is and then surprise them by writing something totally random.

Hej och sorri för dålig bloggning- jag trodde att min kompanjon Maja skulle göra nått inlägg idag, men icke sa nicke. Henne kan man aldrig lite på när det kniper, nejnej. Skojja, men hörru, blogga förtusan! Så vad har jag haft för mig idag? Inget intressant i alla fall. Vaknade, bytte kläder säkert 5 gånger innan jag snodde nått ur syrrans garderob. Skolan gick ok, son var skitkul hahaha. Läraren våran hade köpt in nått himla mikrofons-system satt han kunde stå utanför klassrummet och läsa ur en bok. "För att vi lärde oss mer av det" ;) Har suttit med svenska, engelska och so idag och väntar på attt pizzan/thaien ska komma hem. Fixar 2 inlägg imorn!

hare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0