Helgen i detalj


Hej!
Sorri, förlåt och allt för att jag har bloggat nada senaste dagarna, har haft fullt upp med läxor osv. Hade mest panik inför spanskan men nu är den ju över jippie, och svenskan också! Satans lättad nu. Har även planerat lite inför helgen och tränat 1-2 träningar varje dag så det har tagit en del på kraften.
 
Igår köörde vi match mot Bele barkaby igen, vårat fiendelag där våran kära vän Ellen går. Senast gick det ganska hett till på plan och vissa blev skitsura, och vi var taggade till 1000 igår men det räckte tyvärr inte hela vägen. Vi har utvecklats skitmycket den senaste tiden så alla har fått motivation till träningar och matcher. Senare när jag kom hem blev det tv-tittande och kikande för att planera för idag. Hade stört ont i magen så tidig kväll också!
 
Jag och becka åker snart till Vällingby för att köpa in lite smått och gott till ikväll då det blir fiesta hos henne, untz untz! Party rocking liksom. Nejmen så vilt kommer det nog inte bli hahah... Kul att spendera kvällen/natten med maj görls i alla fall. Vi käkar där inne och åker sedan hem och fixar och så. Sover hos henne sen. Imorrn har jag kanske match med damlaget om dom inte har tillräckligt med spelare, och sedan läxor att ta tag i.
 
Nu fick ni hela helgen i detalj!
Lovar minst 1 inlägg imorn.
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0