Vart jag ska på språkresa

Tänkte bara berätta att jag ska till Bournemouth på språkresa med min underbara vän Amanda. Det ska bli otroligt kul och vi kommer bo hos värdfamilj vilket inte var vad vi hade tänkt i början, men det var så det blev! Det blir beachvolleyboll, två dagar i London, shopping, mys på resturanger och cafeer, engelskalektioner och engelska över huvud taget, sol och bad på stranden, discon, fotboll, en del läxor, aktiviteter med gruppen, lära känna massa nytt folk från hela världen, bowling, speedboat, vattenpark och BBQ. Perfekta kombinationen enligt oss båda och jag blev såklart överlycklig när jag såg ordet fotbollsmatcher. Både för att få träning för att göra sig av med det man äter och, såklart för att fotboll är fotboll och bland det bästa i mitt liv haha. Ja, så nu vet ni!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0