Som en chef

Idag så åkte jag till stenhamra efter skolan, och när jag gick av bussen så visste inte jag riktigt vart jag skulle. Så jag stod där som en, jag vet inte vad. Men såklart satt typ skit många vid konsum och skrattade säkert åt mig när jag stod där och försökte få tag i Liv och Matilda som var vid skolan. Men jag kom iallafall fram till skolan och där var vi innan vi gick till kyrkan där vi träffade vår konformader!! Kommer bli helt stört kul att vara ledare för dom, ha massa hemligheter och bestämma vad de ska göra. Men sedan åkte jag hem och satt där med en lime grön tröja, som vi hade fått av kyrkan där de stor stort på ryggen "ledare", känner mig dock grymt tuff men den på.. Men nu ska jag fortsätta kolla på Glee som är min nya drååååååg
 
Skogstorp 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0