Jag vet att jag är dålig

Jag har inte bloggat, men nu gör jag det i alla fall. I lördags åkte jag till matchen och jag FICK faktiskt spela i 20 mintuer! Slutade däremot med ganska stor målskillnad till dom. Men det var nära att damlaget kom till ettan! Sen duschade jag och åkte och körde laserdome+middag med 97 laget och hade världsbäst kväll. Påväg hem bestämde vi oss för att träffa nåns killkompisar så vi åkte och var med dom i två timmar kanske. Sen gick jag och JUlie för vi var trötta haha tråkiga!
Dagen efter spelade jag oavbrutet innebandymatch med högalid i 40 minuter! Snacka om att jag va död. Idag vare matteprov och nu är jag påväg till stan med amanda för möööte . Japp hej långa inlägg! Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0