Jag älskar, älskar, älskar, älskar

älskar, älskar, älskar, älskar, älskar, älskar, älskar, älskar, älskar, älskar, älskar, älskar innebandy. Träningen igår va awsome när vi spelade match, resten va lite lojt eller hur man säger men herregud vad jag älskar innebandy. Inte så ofta jag har den här känslan även om jag alltid älskar innebandy sjukt mycket så är det inte ofta jag är såhär taggad som jag är nu. Så när de sa att de satte in ett extrapass i eriksdalshallen blev jag överlycklig haha...
 
Det var mysigt i stan innan också¨, käkade på hötorgshallen och hittade några julklappar tror jag. 10 i 1 idag åker jag tillbaka till en till träning, wihooo!
 
Testade halloween effekterna på picmonkey förresten, inte helt värdelösa inte.
Puss från en uberglad en!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://meblog.blogg.se/ one direction?

2012-10-31 @ 10:45:00
URL: http://meblog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0