Helt apropå ingenting

 
Det finns grejer jag stör sönder mig på. Till exempel folk som tror att dom är så jävla balla för att dom gör till sig och är skrikiga och högljudda, försöker vara de perfekta tjejerna som alla killar vill ha. Vet ni vad? Jag orkar inte med er ibland. Är det inte bättre att vara sig själv till 100% hela tiden och låta dom som älskar en för den man är stanna och för dom som inte gillar en göra  vad dom vill än att låtsas vara ¨nån annan när man är med vissa personer? Jag tycker det. Och visst är jag inte heller kanske samma person med min farmor som jag är med den killen jag gillar, men man ska ju fortfarande känna igen sig själv. Som vissa personer som är hur gulliga som helst i ett avskillt rum och bland folk dissar den en, ger blickar och är allmänt dryg. Okej det kanske är lite överdrivet men i vissa situationer så stämmer det faktiskt till stor del. Och när man vill hitta på nått kul på ett infall, så säger många "men gud vad pinsamt" eller liknande, kan man aldrig bára göra det man vill utan att bry sig om andra? I det sammanhanget stämmer yolo jävligt bra. Att skita i andras nedlåtande blickar och snack och göra det man själv känner för. Fast att samtidigt ha respekt och inte trycka ner andra eller såra dom. Hahaha jävligt rörigt, men var bara tvungen!
 
Puss och hej
Och nej, det är inte yolo att lägga upp en bild när man rynkar på pannan om det var det ni trodde jag syftade på höhöhö

Kommentarer
Postat av: Stiiiiina

Bra sagt moset! Word!

2012-10-16 @ 20:32:53
Postat av: Anonym

True story dude!

2012-10-16 @ 21:46:00
Postat av: Lina

Sant!

2012-10-17 @ 09:55:30
URL: http://linaohlsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0