Grattis syrran min!

 
Rubriken talar för sig, sorry för dålig update men så blir det när världens bästa syrra fyller 12! Har just ätit en mumsig middag och ska snart växa fast framför en film med en kladdkaka som blev mer eller mindre misslyckad. På tha skola var alla helt konstiga, lunchen spenderades med att diskutera passande kodnamn efter olika frukter. Kaktusfikon heter jag om ni ville veta, så jävla nöjd!
 
Missade träningen idag, känns inte bra! Jag har missat för mycket träningaar på sista tiden, jag vet att jag prioriterar vissa träningar framför andra men kan inte bara alla planera träningar osv efter mitt schema? Allt sskulle va så mycket lättare då. Ville bara säga det typ lixom. Nä nu ska jag avsluta det här egotrippade inlägget!

Kommentarer
Postat av: Märta Berglund

Hej finis!! Kan inte du kika in på min blogg?? Skulle bli enooormt glad ifall du ville det!! Puss & Kram!

2012-10-10 @ 21:32:46
URL: http://jantelag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0