Det är ju kallt ute

Jag hade på mig nån liknande klänning och vinröd tröja idag, helst hade jag ju också haft ett par nit-boots till och en ljusblå väska men man har ju det man har! Idag var det en alldeles för vanlig dag igen, varför händer det aldrig nått roligt? Antar att det blir lite så nu när hösten har kommit och allt. Jag önskar att jag var en vampyr, seriöst! Typ som i vampire diares, man är dödligt snygg och är i massa draman hela tiden, ganska så najs ju eller vad säger ni?
 
 Nu sitter jag och taggar för fullt till föräldra-matchen ikväll haha. Jag är rädd att vi kommer skada gamlingarna för mycket, och det är redan diskussioner vilka som kommer vinna. Vi tar dom lätt, ska ni se! Efteråt har tränarna köpt in lite delikatesser, korv med bröd och cider så det blir fett med fekke hela natten. Skämt åsido, nu måste jag plugga till provet imorn.
Härtan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0