Dampig dag

 
Jag är så jävla jäkla dampig ibland. På skolan idag till exempel. Skäller ut folk (okej en person och han är ganska jobbig och lat men ialla fall) och är allmänt sur och allt. Men ingen blir ju glad av en fyra timmars stressig NO-lektion. Eller i alla fall inte jag... Det blev faktiskt en ändring på mitt dåliga humör på spanskan, hahahah asså det var hur härligt som helst att skratta lite efter mina aggressionsanfall. Tack vare mina underbara bordskamrater. Nä nu ska jag vara rikigt glad. Det visade sig att jag ska spela match i helgen, wihooo! Satans taggad faktiskt. Plugget väntar, shao!  ♥
Le och ät choklad så kommer du allt att vara glad. Snacka om poetisk
 

Kommentarer
Postat av: Cat

Oj vad du är söt!<3

Svar: Tack så mycket! :*
None None

2012-10-12 @ 14:49:49
URL: http://petite-cosette.blogspot.se
Postat av: olivia

älskar verkligen er blogg!

Svar: Åh vad kul!
None None

2012-10-12 @ 18:23:28
URL: http://olivias.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0