Vilka två nya älsklingar?

Så satans snygga, blir helt kär!
Bästa och snyggaste märket. Herregud jag är helt galen i båda två, vet inte om jag vill ha med tryck där fram eller på sidan!Okej, den här är favoriten nr. 2. Jag vill ju ha mycket färger, allt med den är bara så underbart så jag smälter hehe...Den här har supersnygga färger men jag vet inte om jag gillar tigern, skulle nog hellre vilja ha en text eller nått där+ en liten symbol. Ändå en av mina bebisar...
 Heeeeelt seriöst blir jag helt såld, så jävla snygg! Tänk lisom med ett vanligt linne och jeans eller nått och plattat hår... Den är min favorit tror jag.
 
Vilka två ska jag köpaaaaa?
 

Kommentarer
Postat av: wendela och emelie

den första och andra!

är allt bra med dig? :)

2012-11-10 @ 12:13:38
URL: http://nattstad.se/goodasitgets

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0