Skitskor

Jag köpte ett par inomhusskor för ett tag sen som var asbilliga eftersom att de var nedsatta. Efter flrsta träningen hade jag två skitstora blåsor och massa skavsår på fötterna som har medfört att jag knappt kan gå vanligt med skor och att det gör ont i fotbolls och innebandyskor. Hur ska det gå på matcherna i helgen?

Nä nu ska jag vara lite glad och säga fördelarna då, att mamma och pappa betalar de dyraste skorna till mig och att jag inte kan vara med på skridskorna idag, om jag inte vill ha skavsårsplåster eller nått... Får se hur
jag gör.
från träningen yesterdaaay

puss


Kommentarer
Postat av: Filippa

Åh va fina skor, behöver också nya skor ! <3

2012-11-09 @ 16:52:30
URL: http://filippah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0