Oh holy cow I'm sorry

men jag har varken haft tid eller lust till bloggandet. Men jag brukar alltid blogga även om jag inte har lust men sen så är det ju spanskan, skolan, inebandyn och fotbollen som tar tid. Mest träningar då. Jag har åkt på nån förkylning som gör att jag inte kan gå runt och sjunga som jag alltid gör annars vilket gör mig på dåligt humör. Under dagen har några jobbiga grabbar grus gått runt och klagat på att jag har pms vilket jag inte har.
 
Förresten, hade ingen aning om att jag hade så många läsare som heter Fanny... Man lär sig nått nytt varje dag!
 
Och jag avslutar detta otroligt intressanta inlägg med att berätta att min dator har fått virus, jag har spenderat dagen med spanska där vi drack te och pratade skräckisar, titta på filmer om tomater och potatisar och att jag ska sitta och titta på på träningen epå grund av hur jag mår.
 
Och att jag och maja inte kommer kunna blogga från fredag till söndag för att vi ska till Åland. Någon buddy som vill ta över i sisådär 3 dagar bara för att?
 
Massa vinterbilder från förra året.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0