Gissa vad jag fick hem i brevlådan idag

Nu trodde ni att jag fick hem massa saker jag har beställt hem, eller hur? Det fick jag inte. Jag fick hem mina enfoton vi tog på innebandyn. Okej jag fick dem inte i brevlådan heller, jag fick dem av min tränare på samlingen... Det lät bara så proffsigt på nått sätt. Jag har faktiskt aldrig beställt kläder från nån sida på några år! Tyr bara när jag var liten och mamma gjorde åt mig. Ganska coolt faktiskt. Så vad ska jag göra ikväll... Några buddys är på fotbollsträning just nu, orkade bara inte eftersom att jag kom hem för typ 30 min sen från innebandymatchen mot serieledarna som blev 8-3. Kanske ska kolla om nån vill gå på biooo och mysa. Gud vad mysigt! Fanny, do you wanna see a movie with me maybe if I haven't any homework to do? Aja, ha en bra söndagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0