Diskutioner gällade vampyrer

Jag och pappa har suttit i soffan och diskuterat vampyr-serier och filmer ett tag. Han tycker att "vampyrer ska minsann inte springa runt och muppa på människor och åma sig över hur vackra de är och säga -aaj jag gjorde illa gadden. De ska vara blodtörstiga monster och inte ha några känslor för dom har ju faktisk inga själar" och jag tycker "hur vet du att de inte har någa själar? De har också tankar och åsikter, hur kul skulle det vara om det bara handlade om nån vampyr som sprang runt och dödade folk, man vill ju ha kärlek!" och då säger han "nä jag kan bara säga att jag är besviken på nutidens vampyrer för dom är så fjompiga och mesiga, det var bättre förr." också mamma som hoppar in och säger att när man ser en av pappas vampyr/zombiefilmer blir man depprimerad. Osvosv. Kände att ni ville veta, jag själv är ganska djupt insatt i ämnet.

Åker snart till liljeholmshallen så håll tummarna.






Kommentarer
Postat av: Josefine

Hej, du och jag gjorde ett blgolovinbyte för ett tag sen. Jag bara undrar om du fortfarande följer mig? (:

2012-11-25 @ 13:39:37
URL: http://josefinesvard.blogg.se
Postat av: Mikxki

Real vampires don't sparkle ;)

2012-11-26 @ 16:27:40
URL: http://mikxki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0