Sång tävling

Idag har det varit sjuuukt varmt och jag hade ändå jeans på mig, jag kan aldrig lära mig.

Första lektionen var no och vi skulle labba, och fy de vad det äckligaste lukten jag har känt. Vi blandade typ etanol med någon syra. Det luktade spya och de luktade inte lite. Jag höll på att spy några gången (myyyyysigt) Sen skulle vi skulle ha matte i samma klassrum som de luktade spya om, det var genomtänkt. De slutade med att jag och några andra satt ute och räknade matte, eller jag gjorde ett halvt tal.

Jag slutade efter lunch så då blev de ju mer tid åt plugg!! Sedan så var de så varm så jag öppnade dörren till baksidan, ja vad händer då? Det flyger in en geting jävel!! Och de händer typ varje dag. Min taktik är att titta på den tills den flyger ut, idag gick jag panik så jag ringde först mamma och frågade vad jag skulle göra och hon sa att jag skulle döda den. Fyy jag tror seriöst att getingen kommer attackera mig och föda mig om jag går nära den. Sedan ringde jag Moa och pratade med hennes och medans Moa gav tips på hur jag skulle få ut den. Flög getingen ut!!! Jag dog av glädje

Lite senare åkts Moa jag och Fanny till vallen för att spela fotboll, det slutade med att vi satt och tittade på när alla andra små pluttar tränade och åt godis och drack juice.

Skit va mycket jag skrev nu och ni kommer ändå inte orka läsa hela (eller jag skulle aldrig orka de) nu ska jag sova och jag hittade nyss min onepiece eller vad de heter, min är lite annorlunda. Den är rosa med Paul Frank på och den har ingen luva men den har inbyggda tofflor.
Godnatt och sov så gott kram Maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0