Om 21 timmar...

...sitter jag i bilen mot Arlanda där vi ska åka till Italien. Läntar så att det gör ont på riktigt, packat nu och allt, nu sitter jag och taggar genom musik! Solkräm, kamera, pengar, solbrillor osv osv, gaaah!!!

Imorse var det jättefint väder, sådär som man blir glad av med sol och 25 graders värme. Like! Sen ska det förstås ändras till skit. Vi hann sitta ute på några raster, solade och tog bilder. Supermys! Nu är jag rätt less på Sveriges oförutsägbara väder... Fick tillbaka någon matris som våran slarviga lärare hade skrivit fel på, less på skolan också. Om jag fortsätter kommer detta att bli ett deppinlägg så jag lägger upp bilderna istället hehe:






Söta!
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0