Love you sis!

Idag har sskolan varit okej antar jag. Började klcokan 8 med bild, då skulle ví  analyserna och reflektera över bilder i tidningar, sen vart det svenska ganska segt och sen livskunskap. Fick tillbaka 2 matriser, ena fick jag A på och andra mellan b/c. Jättenöjd faktiskt! Efter skolan var jag med majs och syrran som hjälpte mig att välja kläder till the Wave, någon som ska dit? Kommer bli skiitgrymt! Aja i alla fall så var jag, alma och maja sen ute och testade Wave-board vilket vi minst sagt sög på, det var min dag det! Nu sitter jag med läxorna, as always!
 
Jeans som jag kanske ska köpa till min franströja, ska ha på the wave!

Älskar dig syrran!
Puss  /Moa


Kommentarer
Postat av: matilda

fin blogg!!:)

2012-03-21 @ 19:12:06
URL: http://matildahallstromsblogg.blogg.se/
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Snygga jeans!

2012-03-24 @ 10:49:26
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0