Jag är teknisk!

Jag är skit teknisk! Jag har fattat, efter typ 3 år som jag haft min mobil, att jag kan maila bilderna från mobilen till datorn... Smart? Alltid! Sista dan på praoen var idag. Det var så sorgligt, började typ gråta :( Kommer sakna alla som fan! Idag var det som vanligt grymt kul. Det är ett rum på aftonbladet där det står fullproppade påsar med kläder från alla möjliga märken och affärer, där fick jag gå och rota och hjälpa till att hänga upp outfits som möjligtvis kommer med i någon tidning framöver. Stylisten var skittrevlig och vi hade så kul! Dagen slutade med att jag bjöd på fika, två kladdkaker, marabou, werters orginal, lakrits, ahlgrens bilar, kanellängder, wiernerbröd osv. Sen fick jag en parfym av redaktionen! Jennifer Anistons parfym, Blev så jävla förvånad, det var ju jag som har fått så himla mycket upplevelser, smycken, solglasögon osv så jag är skyldig dom typ 5000 med sen får jag en parfym? Ojojoj <3




Fick även halsbandet av Ehva innan hon slutade :')
Puussssssss puusssssss alla tårtbitar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0