Grand hotel

Hahaha, vem älskar inte min rubrik liksom?? Det bara poppade upp i mitt huvud. Har nämligen spenderat fredagen och i dag med grandma and grandpa. Det var längesen! Mysigt har vi haft det i alla fall. Bakade lite cupcakes igår, yummy! Nu ska jag strax hemåt för att göra mig i ordning inför kvällen med Maja Simone och kanske nån mer, vet inte. Kommer bli grymt! Återkommer nog inte mer idag, har massvis att göra. På praoen igår hjälpte jag Ehva igen med en massa tråktigt pappersarbete, inte så jättekul men snart jag jag följa med och fota så det blir väl bra! Fick 3 solglasögon som vart över från förra årets HM kollektion niiice! Nu har jag alltså 11 solglasögon ;) Liten bildbomb här:





Ha det bra, puss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0