Gomorr'on gänget

Just nu mår jag skit rent ut sagt. Ont i huvudet osv, har inte mått dåligt på flera vintermånader och så kommer det nu, på våren, dagen innan the wave och middag ute... Kulkul. Idag ska jag se till att få lite plugg gjort om jag orkar, sedan ska jag försöka få med mig mamma att köpa ett par jeans och en bikini som det är kris på. Om jag mår bättre då alltså. Juste, det var skitlängesen jag la upp foton och sånt! Det kommer några idag tror ja. Men gud vad roligt inlägg det här var då!

Haha, fina bilder liksom... Det var en supermysig dag i alla fall :)
Puss


Kommentarer
Postat av: Alice Forslund

hihi, söt du är!

2012-03-30 @ 14:29:50
URL: http://aliceforslund.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0