Rödsten

Måste börja med att säga att ni, klass 8, i träkvista skola är den bästa klassen någonsin! Inte för att jag gått i nån annan skola men jag är rätt säker på det ;) Gårdagen var naajs. Skitkul att träffa alla igen, känns som en evighet sen trots att det var typ två dagar sen hah. Vi gjorde väl lite allt möjligt, låg ihopträngda på studsmattan och snackade massa bland annat och tog ett par nattdopp i det iskalla vattnet brrrrrr!  Slutade med att jag somnade vid typ 4 tror jag medans de andra tog en morgonprommis mot färjan. Det var så in i hellvetes jävla kallt i tältet plus att jag typ låg ihopträngd mellan oscar, emil och måns utan någon madrass, inte bästa natten direkt. Vaknade av skakningar och gick in i huset där några hade suttit sen jag somnade och värmde mig och där stannade jag tills typ alla hade åky hem och då drog jag och Maja. När jag kom hem satte jag på mig mjukiskläder och nu ska jag slå på Pretty Little Liars och chiiiiilla. Ikväll tror jag att det blir grillning med gänget mejby.



Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0