Mini shopping med mig själv

Idag åkte Moa och jag in till stan med några från Moas konfa. När vi var vid plattan så gick jag till Lagerhaus och de andra skulle gå och äta tror jag. Väl inne på Lagerhaus kunde jag inte bestämma vad jag skulleköpa till min syster i student present. Jag valde om säkert 3-4 gånger, hahaha. Tillslut bestämde jag mig för några grejor, som jag inte kan skriva här för att hon läser den här bloggen. Efter typ en timme på Lagerhause så gick jag till H&M och provade lite kläder, fick med mig en bh för 75kr *tummen upp* Sedan köte jag två bikinisar på Cubus, as nööööjd. Lägger upp bilder imorgon om jag hinner. För Moa tar ju studenten imorgon och de kommer någ vara fullfart hela dagen imorgon.

Värdens sötaste syster
Säger bara en sak nu.....
GOOOOD NATT!

Kram Majjsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0