Full fart

Dagen har varit lång och nu vill jag bra gå och lägga mig, men jag kan berätta kort om min dag..

Cyklade till skolan med Moa och där blev vi indelade i lag och sen började trihaltonet. Vi sprang först 3km och det gick sjukt bra och sen cyklade vi 6km och efter de simmade vi ca 25m (eller 6m som lärarna sa). Efter se åkte jag hem och redan då var de full fart. Mamma och pappa dukade, fixade blommor, pyntade och lagade mat. Sedan åkte vi iväg till thorildsplan för att kolla på Moas utspring! Fyy vad kul de var, alla kramade varandra, sprutade ner alla med öl, hahaha och ner de sedan åkte iväg på flaken så såg de så grymt kul ut. Hela bilen skakade när de hoppade till musiken, men om 4år så..

Sedan hade vi öppethus, det var inte så många här men de var ca 30st (tror jag?) men vi åt god mat, satt och pratade och skrattade. Just nu sitter kag vid köksbordet som just nu är fullt med presenter.

Asså Moa fick en egen systemkamera!!! Sååå avundsjuk. Aja nu måste jag sova för att jag håller på att somna.
Här får ni en bild på alla presenter, taaadaaaaa!!

Good natt!!
KRAM MAAAJAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0