Fanny är mitt namn.

Hejsan hoppsan, ni kanske har hört talas om mig? Fanny är i allafall mitt namn och jag kommer att gäst blogga på Moas och Majas blogg i två veckor. Ska bli rätt kul faktiskt, jag har haft en blogg innan som jag nyss lagt ner, så jag har full koll på hur detta med bloggning fungerar haha. Jag kan ju börja med att berätta hur min dag har varit.
Gick upp halv 8 vilket jag personligen tyckte kändes surt eftersom vi Har typ haft lov i 1 vecka känns det som, men till min förvåning blev det inte lika jobbigt att gå upp, skolan va lika onödig som jag trodde att den skulle vara (hihi) men vi slutade vid 12 så det va fett me najs (pepe). Vid tre åkte jag in till staden med min mor för vi skulle till skräddaren och lämna in min klänning som var för stor, blev lite mini shopping på det också. Nu är vi påväg hem.
Det blev ett feta långt inlägg om ingenting haha, det märks att jag inte har bloggat på ett tag.
Pussisaaar Fanny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0