Brännboll

Idag städade vi typ alla klassrum och sen skulle vi gå till lundhagen och jag skulle leta efter Hanna och Simone men de hade redan gått. Så jag fick gå helt ensam till lundhagen, forever alone..
När jag till lundhagen var det super fint väder och när vi skulle äta lunch så började de regna, så typ alla gick hem efter vi hade ätit klart. Men hanna jag och några andra stannde kvar och spelade brännboll. Men jag sög!! sen var det jätte halt så när jag skulle stana så gled jag eller så ramlade jag, hahaha. Men nu ska jag baka tror jag, jag hade tänkt åka in till stan för att köpa något till skolavslutningen men jag orkade inte. Nu ska jag hitta något gott som jag ska baka.
Väääärdens sötaste kompis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0