Anias hud och skönhet

Hej underbara människor!
Dagen började med att jag gick upp alldeles för tidigt och städade rummet. Åkte till skolan för att lämna skolböckerna eftersom att det här var sista skoldagen för mig wihooo :D Sen ringde jag Maja och bjöd in mig själv hem till henne där vi hade en najs morgon innan vi cyklade iväg till vallen. Tråkigt är en underdrift för vad dagen såg ut som där... Sen åkte jag och maja hem svettiga och satte på oss rena kläder och cyklade till Anias hud och sönhet för ansiktsbehandling och fotvård, en väldígt tjejig grej kom vi fram till vilket inte är ett dugg likt oss haha. Jag såg ut som skit sen när vi gick in på lidl och köpte saker till ikväll och mötte Oscar där som också skulle tjocka sig hehe ;) Sen åkte vi hem och åt glass i solen, nu är vi hemma hos vårt eget och packar och fixar inför kvällen. Ska ju till gustavs landställe och sova där, myyyyysigt! Kommer förmodligen va uppe ganska sent så jag uppdaterar nog ganska sent imorn också. Aja det var dagen för mig, ha't bra nu!   

Kommentarer
Postat av: IzabellaEriksson

Hej!

Kika gärna in min blogg och säg vad du tycker och kanske slänga ut en kommentar vad jag skulle kunna blogg om :-) skulle betyda guld!

Kram

2012-06-09 @ 11:32:08
URL: http://iizabellaeriksson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0