3-2...

...vart det på matchen, väldigt orättvist! Vi ledde till andra halvlek och vi ägde spelet, men skitsamma, life is a bitch sometimes ;)

Det här blir det sista inlägget jag gör på två veckor. För att undvika bloggtorka (eftersom att jag har mina misstankar att Maja kommer vara ganska så lat) så har jag fixat en underbar gästbloggare, Fannybanny! Hon kommer försöka blogga så mycket hon kan, kanske 8 inlägg någon dag och ingen nån annan, hon gör som hon känner. Men hon har i alla fall lovat att blogga så mycket hon kan, tack plutt!

Ha det skitbra i två veckor nu tills jag kommer tillbaka, pussssss! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0