If life gives you a houndred reasons to cry, show life that you dont give a fuck.




Bild nr 1: Olivers och Oscars jackor, jag och Maja testade dom idag. Lite random bild haha men har lite bild brist. Jag personligen tycker att jackorna passar bättre på oss ;) Bild 2: Laget på örebrocupen, skitkul! Ska förmpdligen på en ´cup senare i år också+ att vi har träbollen på fredag :) Love you guys! Vi slutade vid 12, sen drog jag hem direkt och plugga, senare tror jag att jag antingen åker till vällingby en sväng och kollar trosor+bh eller så kollar jag Pretty little liars (jobbigt ord, vi säger PLL)  eller går ut och fotar eller bakar :P

 Puss
/Blooooooond

Kommentarer
Postat av: feelfashion

Bra text i rubriken.

2012-01-31 @ 21:16:24
URL: http://feelfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0