Uppdatering från the gummibear maan!

Chillar galet här tyyyyp. Är skit död sen igår, eller idag. Det var askul och vi vann 2 matcher och förlorade 2, jag gjorde en Hattrick! Känner mig fett profsig för att jag vet vad det betyder, lärde mig det igår :P Det är tre mål på raken av samma person, kan inte fatta att jag lyckades för jag brukar inte va så bra i vanliga fall, tur antar jag ;) Ikväll blire VD, beeeeest serie ever och thaimat tror ja, plugg mm.! Sen imorn vill jag kanske åka in till stan kanske ska fråga nån, men update kommer i alla fall!

Här är lite foton från olika somrar , några från typ 2006 och någon från nu i år<3 dock behöver jag öva lite mer från olika vinklar, olika ljus osv satt dom blir bättre, men men :)



Puss /Blondie the gummibear


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0