Gårdagens outfit... Eller nåt...

Gud, det där låter bara så fånigt när det kommer från mig... Hahaha, lite överskattad så kallad "outfit" kanske, men jaja ;) Igår hade vi ju som Kinderägget redan sagt studiedag, och idag med. Jag vaknade rätt sent, pluggade hela dan tills att Hanna hade snackat med Becka och påminde mig om min konfaträff... Typiskt mig, mina kompisar har bättre koll än mig på mitt chema, älskar er! Sen drog jag på konfaträff och det var skitkul, speciellt eftersom att vi har lite ögongodis också! ;) Drog direkt efter och käka på thaien med 3 andra, sen var vi hos maja resten av kvällen och somnade rätt så tidigt. Imorse gick jag upp halv sju för utvecklingssamtal, gick jättebra faktiskt!

Whhooh, det där var jobbigt att skriva! Här är gårdagens outfit  utseende säger vi!


Under dagen

Kvällen

Pusssss ♥

Kommentarer
Postat av: Mandiz

Hade ni det kul igår? Varför frågade ni inte om Julie ville vara med förrästen?? <3 Kram :)

2012-02-22 @ 12:51:10
URL: http://amandalys.blogg.se/
Postat av: anna

Du är skiiit snygg på dom där bilderna Moa! (du är snygg i vanliga fall också, menmen <3)

2012-02-23 @ 13:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0