Sport är livsglädje

Jag skulle vara fullständigt lost utan sport, speciellt lagsporter, speciellt fotboll och innebandy. Jag blir lycklig av bara att tänka på det. Kalla mig nörd, men så är det!

Provspelningen gick superbra. Alla var hur trevliga och gulliga som helst och vi hade skitmycket att prata om. Men, det är ju trots allt en timme och 20 minuter dit och jag älskar ju mitt nuvarande lag så troligtvis kommer jag bara att träna med dom nån gång ibland. Deras tränare ska snart ringa mig och vi ska prata lite om hur det blir i framtiden och så, spännande!

Tre timmar varade träningen så jag var rätt död efter men jag tvingade ändå mig själv iväg på damlagsträning. Joel pratade med mig och frågade om jag hade lust att spela matcher med dem. Han sa att jag hade fotboll i blodet och att jag skulle fortsätta nöta för han hade sett att det gick bra för mig på träningarna. gissa hur glad jag blev! Förlåt för ett otroligt egotrippat inlägg, är bara så jävla glad för allt.

Snart blir det också distriktslagsuttagningar. :)

Och nu... Sitter jag här och kollar sport. Igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0