Skolskit

Jag kommer dö innan jag hinner komma till Gymnasiet, jag svär. Bara när jag tänker på all stress förra året vill jag krypa in under täcket och inte komma ut! I slutet av terminen var alla så trötta och nedstämda att vi praktiskt taget satt knäpptysta vid matbordet, jag vill inte tillbaka dit igen! Ville bara skriva av mig med paniken och allt.

Personerna däremot, er saknar jag som tusan. Tro inget annat. Puss på er, ses imorn! ♥

Dessa partypinglor kommer jag träffa idag på träningen. Efter det spelar jag match med damlaget. Inge mer update idag alltså!
Pussi♥

Kommentarer
Postat av: rebecka

sv. ja jag har hört det med. allt bra idag?

2012-08-21 @ 20:48:30
URL: http://rhenriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0