Shopping+outfit

Hejhej ruskiga regniga Sverige!
Nu är jag hemma igen och snart ska åka på fotbollsträning, älskar att det är värsta regnovädret precis nu. Och förmodligen blir det dödar-fys igen, det värsta jag varit med om... I alla fall. Vi kom in till kista vid 12- halv ett kanske, och var jättehungriga så vi åt på pong, alltså trerätters thai, mumma! Sen gick vi och kollade i butiker och jag hittade 5 underbart snygga grejer varav jag köpte 2, resten köpes imorgon eller på lördag då jag ska in med Amanda till stan :) På fredag åker jag in med syrran till Kista igen för att kolla deras 5D bio som vi är lite sugna på eftersom att bio logiskt sett bara kan vara 4D ;) Och så ska jag betala hennes shopping, fett najs! Det är bara langa kosing när man är dum nog att ge bort en shoppingdag till sin köptokiga syster.
       
 
Pussar
 

Kommentarer
Postat av: Emelie och Moa

Hej hjärtat, vilken underbart fin blogg du har och vilka härliga bilder du tar! :) riktigt inspirerande skall vi säga dig. checka gärna in på våran hälso blogg. Där får du läsa allt ifrån kost, träning, fotografier, musik, mode med mycket mer. Helt enkelt allt emellan himmel och jord. Kram / oss

2012-08-09 @ 15:14:41
URL: http://halsoblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0