När man var liten och allt var så enkelt

Hejsanhoppsan ♥
Har haft en bra dag! Är skitträningssugen, och det är ganska passande eftersom jag först ska på innebandyträning och sen hämtar pappa mig och jag byter om och äter en snabbmiddag osv i bilen och tränar med damlaget. En träningsdag idag helt enkelt! Plus att vi har haft gympa också, score.
 
Smsade med Högalids tränare idag också förresten, innebandy snackar jag då. Han förstod att jag inte kunde börja med dem i år, som tur var och sa att de kunde vänta på mig till nästa år (inte för att det är säkert att jag börjar med dem då heller men men). Han frågade också om jag hade lust att köra en cup med dem om två veckor, så jävla kul! Är skittagg på det men får ser hur det blir, har ju distrikts-uttagningar och match samma helg. Det händer asmycket med innebandyn och fotbollen just nu, gillar't! Måste gå och göra iordning mig nu, men ha det skitbra!
Puss♥
 

Kommentarer
Postat av: adriana

vilka söta bilder! :)

2012-08-30 @ 18:00:34
URL: http://adrianapapac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0