Massa, massa text och en dålig rubrik

Hej igen!
Nu är jag tillbaka och har varit hemma en dag. Detta inlägg kommer bli gigantiskt, berättar om vad jag gjort och ska göra. Då kör vi!
 
I förrgår åkte vi somsagt till Norrtälje och sov där. Otroligt roligt var det att träffa alla därifrån. Vaknade på morgonen ganska tidigt i deras lyxiga gäst "stuga"  och åkte mot Ålands-Färjan där den största delen av tiden bestod av att kasta bort pengarna på spel-maskiner, ni vet där man stoppar in pengarna och snurrar så att man ska få tre på rad ;) Dock så slutar det alltid med att man spelar upp pengarna man vinner och alltså går back, men haha det får man väl ta! Sedan kom vi till Åland, var där en dag och promenerade och gick på badhus. Sedan tog vi färjan tillbaka och åt en lite för god middags- och efterrätts- buffé. Vi åkte hem igen och sov över en natt till, och åkte sen hem!
 
Idag åkte jag hem till Simone direkt och hade med mig flera kilon kläder, smink och smycken. Vi stylade varsin person och gick ut och fotade, jättekul! Bilderna kommer senare. Imorn åker jag in till ung08 och köttar med Bella, Hanna och Amanda så får vi se om vi träffar nån mer där. Efter det åker jag och mamma och kollar på... SVERIGE BRASILIEN! Jag är så sjukt jävla taggad ska ni veta.
 
Resten av planerna för veckan kommer sen! Puss♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0