Lycklig

Jag är fett lycklig just nu
Jag är fett lycklig just nu! Har köpt världens snyggaste grejer på senaste tiden, det är sommarlov, i alla fall för några dagar till, träningar är igång, jag har massa planer och världens bästa människor omkring mig som i och för sig alltid har funnits där, bästa familjen, ska äta skitgod thai ikväll, har mycket mjölk hemma... Både små och stora grejer men är sååååå glad, älskar det!
 
Jag och Alma hade det myspys i stan och var där hur länge som helst kändes det som. I slutet var båda ganska trötta och när Alma fick ett publikt utbrott på loggböckerna vi kollade på fick vi nog och åkte hem där vi möttes av handboll, fy faaaaan vad grymma Sverige är! Stolt svenne just nu asså. Jag fick med mig en stickad "indian-tröja" från bikbok för 349, mobilväska i lite indianstil den med från hm som jag sprang runt och letade efter i en evighet för 149 och en jeansskjorta från myrornas, 129. Ikväll möter jag Fanny och vi åker till lundhagen och badar med Amanda och Simone och sen sover vi över. Imorn kanske jag slänger in ett inlägg innan vi åker till Täby galoppbana.
 
Puss

Kommentarer
Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

Jätte fin blogg! Vad ska du hitta på idag? :)
Säg gärna vad du tycker om mitt "åsikter och tankar" inlägg jag precis skrivit, har jag rätt eller fel? http://jaasses.webblogg.se/2012/august/alla-barn-ar-inte-troga.html#comment (direkt länk)
-
Skulle vart schysst om du svarade på min blogg så jag ser svaret. (Det med den nya blogg.se designen)

2012-08-12 @ 01:34:01
URL: http://jaasses.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0