Igår och idag

Är skittrött idag. Igår hängde jag med Simon, Elias och Elin, kompisar från Arvidsjaur. Det var hur mysigt som helst, jag och Simon snackade massor och kollade lite på OS matchen. Jag lurade honom att komma in i mitt rum och blunda hahaha... Vem gör det liksom? Han kanske inte känner mig särskilt väl... Han blev i alla fall nersprayad av en skitäcklig tjejparfym så han stank hela kvällen mohahahaha! Allihopa somnade vid halv 12 för vi var helt slut. Imorse sa jag hajdå till dom för dom ska ju tillbaka 12 timmar med bil.
 
Har sagt hejdå till Majsen också för nån timme sen. Hon ska ju åka på konfaläger, ha't skitbra nu! Vi åt god lunch och drack schweppes och för er som vill veta ;) Ska ut och springa idag hade jag tänkt eller vara med Amanda och snacka ihop oss lite inför en sak :D Har saknat ungen. Ikväll träffar jag Simone för en myskväll. Alltså blire massa kompisar idag, älskar!
 
Såhär såg jag ut igååår
 
Puss♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0