Dompaaaaa

Jag berättade att jag var lite oinspirerad av bloggningen jusst nu, och då hjälpe han mig lite. Dominik heter killen, och han är en skithärlig snubbe som kan va lite småkonstig ibland ;) Han är feeeeeeeeett snygg, i alla fall som han beskriver sig själv ;) Nemen han ser bra ut!  Och han är en jättebra målis som spelar med 6 olika lag. JA, 6! Har typ pratat med honom i verkligheten bara någon gång, och han va med på våra träningar ett tag en period. Jag sätter alla mina pengar på att han kommer vara skitkänd om några år. Jag vet att han kommer ge  mig en autograf då, för annars får han med mig att göra. Hans bästa kompis är Emily som spelar i mitt fotbollslag, häärlig brud! Träffade honom första gången för 2 år sen kanske haha och jag hoppas verkligen att jag träffar honom igen nån gång, vilket jag nog kommer göra eftersom att vi har massa gemensamma vänner, bor nära och har smsat en del. Så, tjejer därute, han är ledig- haffa! Värsta fyndet eller hur man säger.
P
pussssssss ♥

Kommentarer
Postat av: Silvia

Hoppas att allt är bra :)

2012-08-20 @ 14:18:27
URL: http://Slm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0