21 jump street

Jag ber om ursäkt för de dåliga uppdateringen igår! Jag var hemma ett tag framåt lunch och tog det lungt eftersom att jag var skittrött, precis som alla andra dagar... Det här ser inte bra ut. Senare träffade jag  Maja och vi snackade och stog och höll på med en fotboll innan Hanna och Simone kom. Vi sminkade och fixade oss lite oseriöst och gick ut i skogen och tog massa bilder. Bilderna kommer sen, vi såg helt fantastiska ut. Skämt åsido tror jag attt om det hade kommit någon hade de sprungit därifrån hehe .
 
Efter det drog´jag iväg på innerbandy och fyfasen vad kul det var att träffa alla igen. Fick höra en massa om deras gymnasium och så. Efter träningen åkte jag hem till Maja och hade en filmkväll och såg på 21 jump street, klart en av de bästa filmerna jag sett på senaste tiden! :)
 
Idag träffar jag Amanda och planerar ännu mer. Exxxxxited! Kanske blir nån spadag med brudarna efter det.
Puss♥

Kommentarer
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Hoppas du får en bra tisdag, och hoppas att det är bättre väder hos dig :P

2012-08-21 @ 15:03:06
URL: http://mooollys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0