Sent inlägg

Förlåt för skit uppa idag! Blogg.se appen suuuuuger rent ut sagt. Tänk på att jag skrev det här för några timmar sedan så det kanske står lite fel ibland.

Har precis varit på middag hos några kompisar, myyys! Hade saknat dom gryymt :)  Vi gjorde liite allt möjligt.

Det var supermysigt där borta iaf. Asså i sjöträsk. Åkte dit bakom Simon på skoter och höll typ på att ramla av hela ti'n men jag klarade mig dit för han var ju rätt stadig ;) Där pimlade vi, Simon lärde mig att köra skotern vilket till en början gick väldigt hackigt haha tur att vi var mitt ute i ingenstans ju för annars hade jag skämt ut mig! Sedan gick vi in och åt en skitgod lunch med suovas-kebab yummy :P Dagen har varit asum!

Hade hoppats på att få med lite bilder men jag pallar inte med mer tekniska problem just nu så ;)


Puss och hej
 

Kommentarer
Postat av: Clara

Min funkar inte heller så bra, misslyckas med att ladda upp inlägg! :/

2012-04-12 @ 00:22:48
URL: http://cesio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0