Planer

Vet ni vad? Har just börjat planera till i sommar. Mest längtar jag ju till Italien, om jag är taggad?! Fast det är nog för att det är ganska snart :) Va jag ska packa, vad vi ska göra, foton osv... Om en månad bär det alltså av till konfaresa. Kommer vara sjukt varmt, uppleva saker, äta glass, gå i linne och shorts, lära känna gruppen ännu bättre... ÄLSKA! Från vad jag har hört från några som  åkt dit förra året ger det minnen för livet. Iiiiiiiiiiiih! Kommer ju att bo på nått kloster osv, hur coolt som helst! Dessutom längtar jag faktiskt till att få mina betyg och pengar. Så kan jag shoppa loss igen! ;)

En av sakerna jag måste göra innan sommarn är ett par egen-gjorda jeansshorts med nitar. Tänkte köpa ett par fula jeans och klippa av, köpa nitar på nån sytillbehörs-butik och sprätta upp dom lite, så snyggt! Kanske lite höga... Kulkul! Tänkte mig dem ungefär såhär som bilder nedan :P Nu drar jag på fotbollsmatch, derby vettu! Håll tummarna.


Puss
 

Kommentarer
Postat av: isabelle & erika

Fin blogg:)

2012-04-15 @ 16:55:10
URL: http://lavazzaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0