Home!

Hemma nui. Ska sitta och plugga lite innan jag drar på träning! Egentligen skulle vi ju haft match i helgen... Men äckel-rotan bestämde sig ju för att sabba vår chans till slutspel. Faaaan! Det var nämligen så att vi skulle gått till slutspel för att deras lag inte skulle vara med där, men så "glömde" dom att tacka nej så varken dom eller vi går vidare. Fair play? Senare tror jag faktiskt bara att jag är hemma och chillar. Skoldagen var väl okej antar jag! Om ni undrar varför jag inte visar ansiktet på bilden är det för att Adde och Oscar bokstavligt talat bombaderade mig med nått rött pulver så jag ser inte klok ut hahaha ;) Hörs, puss på er ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0