Facebook

Ibland stör jag mig på facebook ganska mycket. Allt handlar hur många personer som gillar ens bild, statusar, man ska synas och höras, dagens snyggaste osvosv... Först och främst är det det här med fb-bråken. Så omoget! Att hacka ner på varanda så att alla kan se det. Åsså ibland så håller alla på och typ gå emot en i något som de inte har att göra med, skaffa ett liv? Man kan väl ta det face2face i sånna fall? Bara omoget!

Sånna här statusar "gilla min profilbild så gillar jag din" grejen. Desperat haha? Ganska pinsamt!

Att facebook publicerar saker i sina vänners loggar och som status och meddelanden osv... Jag vet att man måste acceptera villkoren och så, men tycker ändå att det är dåligt! Ibland har det hänt för mig, när jag var ny på facebook, så måste man klicka runt och försöka hitta alla som har publicerats.

Grupper som Stockholms Hetaste, Stockholms katter, sveriges hetaste ungdomar och sånt. Åh jag blir less! Asså jag vet inte... Kan väl vara kul, men måste allting vara så utseendefixerat? Skulle vara kul att se en grupp- stockholms roligaste, stockholms snällaste eller nåt!

Jag kanske överdriver lite, men jag tycker bara att det har blivit lite för mycket sånt. Om ni tycker något annorlunda så var inte rädda att kommentera ;)





Pusss ♥


Kommentarer
Postat av: J O N S S O N L ♡

Hej!

Fin blogg, allt bra idag? :)

Bra skrivet

2012-04-22 @ 09:32:11
URL: http://jonssonl.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag håller faktiskt med dig! <3

2012-04-22 @ 10:44:17
Postat av: Anonym

Vill du vinna usa twisted bikini?



Det är superduper enkla regler!



http://danamisaghi.blogg.se/2012/april/vinn-usa-bikini.html#comment

2012-04-22 @ 12:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0